کافه فیکا اصفهان

کافه

به‌عنوان یک گردشگر برای آغاز یک روز جذاب یا برای در کردن خستگی یک روز پرهیجان و پربازدید یک کافی‌شاپ خوب همیشه پیشنهاد ماست. کافه فیکا اصفهان یکی از کافی‌شاپ‌های پرطرفدار و باکیفیت این شهر است که در ابتدا با طراحی داخلی جذاب و چیدمانی چشمگیر شما را جذب می‌کند.
استفاده از رنگ‌های مناسب برای دیوارها، پرده‌های کافی‌شاپ و مبلمان، همچنین ترکیب آن‌ها با میز و صندلی‌های چوبی، بسیار چشم‌نواز است. بعد از آشنایی با فضای کافه و انتخاب کردن جای مناسب، با پرسنل خوش‌برخورد و صمیمی کافه فیکا آشنا می‌شوید که محیطی راحت و آرام را برای شما فراهم کرده‌اند. منو کافی شاپ فیکا اصفهان بسیار متنوع است و در هر ساعت روز برای شما پیشنهادهای جذابی دارد.
پرسنل کاربلد و خلاق کافه فیکا علاوه بر ارائه خوراکی‌های روتین همه کافی‌شاپ‌ها، آبمیوه‌های جذاب و جدید، ظرف‌های شکلات و مغزیجات، ظرف‌های کیک بستنی و میوه‌های تازه و انواع کیک‌های خوش‌طعم را برای شما مهیا کرده‌اند. بخش غذاها و صبحانه کافه نیز حسابی شما را هیجان‌زده می‌کند و با چشیدن دستپخت بی‌نظیر سرآشپز مطمئنا لذت خواهید برد. یکی دیگر از ویژگی‌های کافی‌شاپ فیکا برگزاری جشن‌های شماست. شما می‌توانید با رزرو میز و سفارش آنچه دوست دارید یک دورهمی عالی را تجربه کنید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها