كافه فرهنگ اصفهان

کافه
عکس كافه  فرهنگ اصفهان

اگر برای یک پیاده روی دو نفره در یک روز زیبای بهاری، در حالی که نم نم باران کمی لباس هایتان را مرطوب کرده، به حاشیه زاینده رود زیبا رفتید، می توانید به یاد ماندنی ترین چای عمرتان را در کافه فرهنگ اصفهان نوش جان کنید. لذت نوشیدن چای به همراه صدای آرامش بخش و زنده جریان زاینده رود، در حالی که از پنجره های رنگی کافه واقع در پل چوبی، به اطراف نگاه می کنید، چیزی است که هر کسی را وسوسه خواهد کرد.
کافه فرهنگ ، هرچند به تازگی تاسیس شده اما قدمتی 400 ساله دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در زمان شاه عباس، تنها خانواده های سلطنتی اجازه عبور از این پل را داشتند. فضای داخلی کافه از دیوارهایی از جنس آجر پوشیده شده و شما می توانید از میان صندلی های چوبی و یا قالیچه هایی زیبا، یکی را برای نشستن انتخاب کنید. اگر به دنبال گوشه ای دنج و خلوت می گردید، حجره های پنجره دار مشرف به زاینده رود بهترین انتخاب است.
منوی کافه فرهنگ اصفهان تنوع خوبی دارد و انواع نوشیدنی و کیک با تزئیناتی با سلیقه سرو می شود. خوردن یک عصرانه سنتی در ظروف سفالی آبی به همراه چایی که در استکان کمر باریک حسابی خودنمایی می کند، به خوبی می تواند تکمیل کننده حس و حال سنتی و اصیل فضا باشد.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها