هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان

هتل آپارتمان
عکس هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان

رزرو هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان ، فرصتی طلایی برای آن دسته از افرادی است که عاشق تماشای یک منظره بی نظیر از پنجره سوئیت محل اقامتشان هستند. این هتل با قرارگیری در ضلع جنوبی زاینده رود، مشرف به رودخانه و فضای سبز زیبای اطراف آن بوده و همان طور که از اسمش نیز تا حدودی پیداست، از هر پنجره چهل پنجره، می توانید شاهد منظره متفاوت و بی نظیری باشید.
هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان واقع در بلوار بوستان سعدی، در سال 1370 در چهار طبقه به بهره برداری رسید. واحدهای اقامتی متفاوت این مجموعه شامل انواع سوئیت نظیر سوئیت مدیر عاملی با امکانات کامل، سوئیت رویال، دوخوابه و سه خوابه و همچنین اتاق های دو تخته بزرگ و کوچک می باشد. هتل چهل پنجره در نزدیکی محله زیبای ارمنی نشین جلفا قرار گرفته؛ پس اگر کمی اهل پیاده روی باشید، به راحتی می توانید قدم زنان از جاذبه هایی مثل کلیسای وانک، پل مارنون، میدان جلفا، چهار باغ عباسی، سی و سه پل و پل خواجو دیدن کرده و در مسیر از خوردنی های خوشمزه محله جلفا نیز بهره ببرید.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید کافه تریای چهل پنجره، از قدیمی ترین کافه های اصفهان بوده که برای اولین بار تلفیقی از قهوه اسپرسو و بستنی را در منوی خود قرار داد. بعلاوه در منوی کافی شاپ هتل چهل پنجره اصفهان می توانید برای صرف چای یا قهوه، 16 انتخاب مختلف از چای و قهوه مناطق مختلف دنیا داشته باشید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها