هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان

هتل آپارتمان

یکی از هتل آپارتمان‌های خوب نصف جهان، هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان است که در سال 1380 به بهره‌برداری رسید. این هتل 5 طبقه با 13 واحد اقامتی در سال 1394، به منظور بهبود خدمات و امکانات رفاهی مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در سال 2014 در سایت معتبر تریپ ادوایزر (Trip Advizor) به عنوان یکی از هتل‌های محبوب اصفهان، گواهینامه هتل برتر را دریافت کرده است.
اتاق‌های این هتل دوست‌داشتنی علی‌رغم سادگی دارای فضایی دلنشین و صمیمی هستند و امکانات مطلوبی دارند. از جمله این امکانات می‌توان از تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی در بعضی واحدها، لوازم بهداشتی، سرویس خواب و مبلمان و ... نام برد. همچنین پاکیزگی عالی این هتل یکی از نقاط قوت آن است.
از دیگر امکاناتی که هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد می‌توان از اینترنت در لابی، نمازخانه، تاکسی سرویس، کافی‌نت، خدمات خانه‌داری، خشکشویی، آسانسور و رستوران نام برد. صبحانه سلف‌سرویس این هتل بسیار کامل و خوشمزه است. مزیت دیگر پارکینگ هتل است که علاوه بر فضای باز روبروی هتل، جای مناسبی برای پارک اتومبیل مهمانان است.
این هتل آپارتمان عالی دسترسی خوبی نیز به اماکن دیدنی شهر دارد؛ میدان نقش جهان، عمارت هشت بهشت، کاخ چهل ستون، عمارت عالی قاپو و سی‌وسه پل از آن جمله‌اند. برای رزرو هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان کافیست با شماره روبرو تماس بگیرید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها