هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان

هتل آپارتمان

هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان هتلی است که در سال 1394 در جهت ارتقا کیفیت و امکانات بازسازی شد. این هتل امکانات زیادی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، روم سرویس 24 ساعته، غرفه صنایع دستی و تاکسی سرویس اشاره کرد. هر واحد آپارتمانی یا سوئیت دارای آشپزخانه و وسایل و امکانات کامل پخت و پز است که می‌توانید غذای مورد علاقه خود را بپزید و احساسی به راحتی خانه خود داشته باشید. در همه سوئیت‌ها، چای و قهوه رایگان، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، کولر، اتو، تلویزیون و امکانات رفاهی دیگری برای آسایش بیشتر شما در نظر گرفته شده است.
یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی هتل هخامنشیان صبحانه رایگان آن است که شامل انواع مربا، املت، نیمرو، پنیر، خامه، کره، حلوا شکری، آبمیوه، عدسی، انواع نان‌های ایرانی، چای، قهوه و میوه‌های فصل است.
برای رزرو هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان می‌توانید به وب سایت‌های معتبر گردشگری رجوع کنید یا از طریق شماره تماس هتل مستقیما با خودشان تماس بگیرید و یکی از 14 واحد آپارتمانی یا سوئیت‌های هتل را رزرو کنید. سوئیت‌ها از یک تخته تا چهار تخته تنوع دارند همچنین وجود بالکن در هر واحد یکی از امتیازات این هتل است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها