هتل آپارتمان آرام اصفهان

هتل آپارتمان
عکس هتل آپارتمان آرام اصفهان

هتل آپارتمان آرام اصفهان در سال 1382 ساخته شد و در سال 1391 بازسازی شد. این هتل 24 واحد اقامتی دارد که دارای امکاناتی مانند سرویس خواب، تلویزیون، یخچال، تلفن، سرویس بهداشتی (بدون لوازم بهداشتی)، اینترنت و ... می باشد. اتاق‌ها بسیار ساده هستند و تزئینات خاصی برای دکوراسیون اتاق استفاده نشده است.
هتل آپارتمان آرام اصفهان پارکینگ نیز دارد. همچنین وعده صبحانه مهمانان را تامین می‌کند، اما برای ناهار و شام باید به یکی از رستوران‌های اطراف مراجعه فرمایید. لباسشویی، تاکسی سرویس و ... نیز از دیگر امکانات عمومی این هتل آپارتمان است. هتل آپارتمان آرام اصفهان دسترسی عالی به اماکن دیدنی اصفهان نظیر میدان نقش جهان، عمارت هشت بهشت، مدرسه چهارباغ، چهل ‌ستون، بازار قیصریه و ... دارد. همچنین قیمت این هتل آپارتمان بسیار مناسب است.
اگر سفرتان کاریست یا تمام روز را به گشت و گذار می‌خواهید بگذرانید، این هتل برای یک اقامت شبانه گزینه مناسبی است. پرسنل نیز بسیار خوش‌برخورد و مهربان هستند و اگر کم و کاستی در اتاق مشاهده کردید از ایشان بخواهید تا آن مورد را برایتان آماده کنند. برای رزرو هتل آپارتمان آرام اصفهان با شماره روبرو تماس حاصل فرمایید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها